Παιδικό Χαλί DIAMOND 64047-070 ΕΜΠΡΙΜΕ 160X230

SKU: living-pdkxa-diamond-kind-64047-070
Living by Tzikas
€ 149,00
Παιδικό χαλί Diamond από την εταιρία Living by Tzikas. Με ανάγλυφο πέλος και ελεγμένο για επιβλαβείς ουσίες. Μαλακό στη αφή και κατάλληλο για παιχνίδι στο πάτωμα.
Τα πολύχρωμα παιδικά χαλιά φέρνουν καλή διάθεση και διασκέδαση σε κάθε παιδικό δωμάτιο.
διότι είναι πολύ ανθεκτικό και επίσης χρησιμεύει ως ένα μαξιλάρι θέρμανσης.

Τα φανταστικά μοτίβα όχι μόνο υποκινούν τη σκέψη των παιδιών, αλλά και τα ευχάριστα κίνητρα ενθαρρύνουν το παιχνίδι.
Αυτή η ποιότητα χαλιών παράγεται με τη μέθοδο heatset-frisee και πείθει με ένα πολύ πυκνό σωρό.
Το παιδικό χαλί είναι διαθέσιμο σε διάφορα μεγέθη - και έτσι ταιριάζει σε κάθε παιδικό δωμάτιο.
Με λίγα παιχνίδια και αυτό το υπέροχο χαλί παιχνιδιών το παιδί σας μπορεί να κρατήσει απασχολημένο και δεν υπάρχει πλήξη.


living-pdkxa-diamond-kind-64047-070
Διαστάσεις:

160x230cm € 149,00
Στους διαδρόμους η αναγραφόμενη τιμή στις επιλογές είναι τιμή/μέτρο.
Επιθυμητό μήκος: cm Συνολική τιμή:
- +

Ρωτήστε μας: 2310776940
100% HEATSET-FRIZE ΑΝΑΓΛΥΦΟ
ΤΕΛΙΚΟ ΒΑΡΟΣ-3000 gr/m2
ΥΨΟΣ ΠΕΛΟΥΣ- 13 mm


Heat-Set:  Είναι αντιστατικό και δεν κολλάνε βρομιές και τρίχες στην επιφάνεια του χαλιού.
Frize: Τα εξαιρετικά στριμμένα νήματα προσδίδουν σύγχρονη εμφάνιση στο χαλί σας. Το καλύτερο από όλα, είναι ότι δεν παρουσιάζουν σημάδια κενού ή ίχνη από άλλα σχήματα.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 100% ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΡΓΙΟΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΡΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.
ΟΕΚΟ-ΤΕΧ STANDARD 100.
Εποχή:
Χειμωνιάτικο
Ποιότητα:
100% Ακρυλικό Frize
Φροντίδα:
Όχι το χλώριο
Επιτρέπεται το στεγνό καθάρισμα για ευαίσθητα

Τρόποι Αποστολής

Αποστολές Προϊόντων

Σκοπός του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι η άμεση εξυπηρέτηση σας. Τα προϊόντα της παραγγελίας σας θα τα παραλάβετε στην πόρτα του σπιτιού σας, με την Acs Courier ή Speedex Courier
Κατά την παραλαβή των προϊόντων δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα μεταφοράς, εφόσον η παραγγελία σας ξεπερνά τα 50€.

 Παραγγελίες κάτω των 50€ επιβαρύνονται με πρόσθετο κόστος 4€ Μεταφορικά και 1,50€ Αντικαταβολή . Ισχύει για όλη την Ελλάδα.

Μετά τη διευθέτηση και αποστολή της παραγγελίας σας, ο χρόνος παράδοσης ορίζεται παρακάτω:

  • Οι παραγγελίες αποστέλονται εργάσιμες ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή. Στόχος μας είναι να παραδώσουμε όλες τις παραγγελίες εντός των καθορισμένων προθεσμιών, αφού προηγουμένως επιβεβαιωθεί η παραλαβή της πληρωμής.
  • Παράδοσης εντός 1-3 εργάσιμων ημερών (σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα.)
  • ΔΩΡΕΑΝ παραγγελίες άνω των 50,00€
  • Εξαιρούνται οι παραδόσεις Σάββατο και Κυριακή
  • Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να παραδώσουμε εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας. Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν απώλεια που σας προκαλείται από καθυστερημένη παράδοση ή για καθυστερημένες παραδόσεις ως αποτέλεσμα πράξεων Courier που είναι πέρα από τον έλεγχό μας

Ακύρωση παραγγελίας

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε «ακύρωση» και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.

Πολιτική Επιστροφών

Όταν τα αγαθά έχουν ήδη αποσταλεί, πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητα και στην αρχική συσκευασία στη διεύθυνση:

CARPETLINEN.GR
Κοσμά Αιτωλού 52
56224, Εύοσμος,
Θεσσαλονίκη
2310776940


Δεν χρειάζεται να μας δώσετε κανένα λόγο για την ακύρωση της σύμβασής σας ούτε θα πρέπει να καταβάλετε ποινή. Μόλις παραλάβουμε τα αγαθά, θα πιστώσουμε τον αγοραστή μέσα σε 48 ώρες με την τιμή αγοράς μείον τυχόν χρεώσεις διεκπεραίωσης. Μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβασή σας μαζί μας για τα προϊόντα που παραγγείλατε οποιαδήποτε στιγμή.

Λυπούμαστε αλλά δεν γίνονται αποδεκτές αλλαγές σε προϊόντα που έχουν παρασκευαστεί βάσει επιθυμητής διάστασης όπως πχ. διάδρομοι, μοκέτες κα. Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@carpetlinen.gr για να σας δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής.

Τα έξοδα αποστολής των επιστροφών επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για οποιαδήποτε απορία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας εδώ.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν η www.carpetlinen.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε . Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.